From Barcelona with love!





Presenter från maken till Victoria. Så söta, jag längtar tills hon kan ha på sig dem! 

Åh, nu har jag preeeecis kommit ut ur duschen. Jag är helt slut, vilken dag. Vid 10:30 var vi på vårdcentralen för Victorias öra, det är tydligen bara att vänta ut det ytterligare en månad. Efter det får vi se hur vi gör. Det är verkligen läskigt för ibland hostar hon så mycket att dregel kommer ut. Det ser jätte läskigt ut, men det är vanligt för det är barns kropps sätt att få ut all slem eftersom öronen inte kan hjälpa till med tanke på "fel design" (läkarens ord) på hörselgångarna. Stackars liten. 

Därefter drog vi till Skärholmens centrum där jag gick runt i affärer medan maken skrev på nytt kontrakt så från och med den 15 december jobbar han i Skärholmen. ;) Så stolt över honom! :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0