Härligt väder!

Åh, frost och den där speciella kylan som får luften att kännas ren. Underbart. Varje årstid har sin charm men hösten är nog favoriten. 

Jag och Victoria tog en timmes promenad, hon somnade redan från start vilket var skönt för då hann jag fota. Jag älskar att hålla på med fotografering men har inte gjort det på länge nu. När jag såg hur fint det var ute drog jag med systemkameran ut. :) 



Alltså, hon ska alltid ha mössan över ögonen när hon sover men annars blir hon arg och försöker ta bort den. 


Speak up!
Meteorolog

VÄDER i kväll och i natt sprider sig ett område med moln och regn åt nordost över Götaland och Svealand. I norra Värmland och Dalarna övergår regnet i snö. I natt får även södra Norrland mulet VÄDER med snöfall. I norra Norrland blir det under kvällen och natten KLART och kallt VÄDER. Från Svealand och norrut väntas minusgrader i natt.

2014-10-31 @ 16:32:13
URL: http://xn--vderkarta-v2a.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0