Cake flops.

Herre min, vilka dagar jag har haft. Inte kul. Nästa gång köper jag allt. 

Vi skulle göra cake pops men det blev så fel. Fast vad trodde jag? Torsdag kväll och vi höll på till tolv! Till slut orkade jag inte och försökte göra det bästa av situationen. 

Marabou kakan misslyckades helt och idag försökte jag göra snickerskaka. Med Victoria bärandes, för hon vägrade sitta eller ligga själv. Allt slängdes. Kokosbollarna skippade jag helt! 

Well, skönt att mina vänner, Eva och Soline, har ställt upp och gjort massa andra arabiska efterrätter. Så underbara människor! <3 Syrran fixade en snickerskaka efter jobbet, guldstjärna till henne. 

Äh, det får bli som det blir. Victoria håller på att få en tand och då blir det svårt att göra annat. 




Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0