Firandet.

Igår firade vi maken min. Jag hade lurat honom att det bara är jag och han som skulle till Grönan men där borta väntade en del av hans vänner. 

De hade kommit senare så jag gjorde ALLT för att dra ut på tiden. Jag gick på toa TVÅ gånger och satt och pillade på mina skosnören i en hel timme (jag har inga skosnören, de är barnskor så de är elastiska, haha) och Suhel blev helt galen, haha. Då sprang hans vänner fram och överraskade! 

Femkampen var super rolig, tyvärr hann jag inte spela något men det får bli nästa sommar. :) Jag är iallafall nöjd, Suhel var så glad. Victoria vann även sin första vinst. Jag blev så i armen efter att ha burit henne ett tag och sätter ner henne på en station med marabou-vinst. Då satsar Suhel på den bricka där hennes lilla (höhö) röv är på och hon vinner!!! :) 

Sedan drog vi till Esperia och Victoria fick vara med hela kvällen. Hon älskade uppmärksamheten! 










(Kerstin tog denna bild! :)) 

Denna tog Kerstin också.. Som förresten är gravid igen. Den 20 oktober får vi veta om det är en pojke eller flicka i magen!! :) 





Åh, det var en mysig dag. Härligt att få umgås med så fina människor, Suhel har verkligen helt underbara vänner som alltid ställer upp och finns där. 


Speak up!
Susanna Maria J

Vad roligt! Hoppas du får en riktig toppenhelg! ;)

Svar: Tack, detsamma! :)
Milazlatnikova.

2014-09-12 @ 18:28:14
URL: http://oslofru.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0