Morgonkaffe.

Jag trodde att jag skulle få en lugn morgon så jag använde Tassimo maskinen och precis när jag satte mig på soffan spillde jag. Ni som inte känner mig vet inte hur klumpig jag är, ibland blir jag så jävla trött på mig själv. 

Det jag tänkte säga egentligen var att jag längtar tills jag kan få använda min Caramel Latté. Jag och min svägerska har slagit vad om att jag ska hålla mig borta från sötsaker i tre månader. Om jag klarar det vinner jag 1000 kronor på Jackies. Funderar på dessa och sedan finns det något jag vill ha som bara säljs på Macys i USA, men min syster vägrar låta mig betala så jag vägrar visa bild. 

Med dessa är från Jackies. Får välja något av dessa. 








Nu måste jag få vila! 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0