Outfit.



Min tjej på nyår, fina du! Klänningen är en present från lillsyrrans svägerska, Roula. Den är från Juicy Couture, eller Jimmy Choo, som maken verkar tro. Jag gillar det märket, Roula brukar oftast köpa det märket till Victoria och allt är verkligen vääääldigt fint. Hårbandet gjorde jag själv faktiskt, eller jag köpte allt och limmade fast allt bara, haha. Hårbandet är från Claires och själva blomman är, tror jag, från Glitter. 

Hennes rosa Chanel-inspirerade klänning är också en present från Roula. Den ÄLSKAR jag. Så himla fin! 

Hårbandet är en present från Madde Näslund, en tjej som kan göra riktigt grymma hårband för barn! :) 

Jag ska gå igenom Victorias garderob och göra mig av med allt som inte kommer användas, bland annat alla dessa klänningar. Jag funderar på att köra på en bloppis! :) 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0