Onsdag...

Sen torsdag och då har vi tema hela dagen - får se vad jag och Pia hittar på! Sedan är det antingen träffa sötnosen min eller gå och träna. Efter torsdagen är det FREDAG! Jag vet inte riktigt vad som ska göras då, eftersom vi tänkte ha middag med brudarna men ja, nu vet jag inte. Jag har iallafall mörk choklad hemma.

Helgen ska jag jobba 15-21 passet, vilket blir första gången för mig. Det är lite läskigt... Statoil är läskigt, hehe. Sluta hyra bilar så jag slipper hantera dem! Domaren är inte heller här denna helg, vilket är ledsamt men men.. Jag kommer att sakna honom, haha. Det är bara två dagar och det är i Eskilstuna!

Well, så ser min vecka ut. Nästa helg blir det Eskilstuna för MIG och för att träffa lilla Asrin samt de andra brudarna!

Fullspäckat här! Men kom gärna in då och då här, jag kommer lägga ut ett par bilder och jag skulle vilja ha era åsikter kring dem! C'mon!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0