Saker jag stör mig på väg till och från jobbet!

- När människor går långsamt/stannar upp vid tåget. Seriöst, det finns andra som måste hinna med tåg/buss och vill faktiskt rappa på!
- När jag står på min plats (samma plats varje morgon) och på något vis hamnar vagnen där hundar får kliva på framför mig. Det betyder att jag måste gå till nästa vagn som redan är fullsatt med människor.
- Människor som smaskar, på tåget. Varför?! STÄNG MUNNEN!
- Människor som pratar om sitt privatliv på tåget.. seriöst, jag har hört allt om att någon blivit våltäkt, till ett tjejbråk och till sex-diskussioner - BLÄ!
- När folk knuffar mig... för att komma förbi. Jag ska också av, ta det lugnt istället. Du kommer inte hinna före mig när jag står två cm bort från dig!


Mmm, finns massvis med saker.. Människor är verkligen helt efterblivna!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0