Om att sakna Domaren.

Många frågar om jag saknar honom nu när han är borta, men det gör jag inte. För han ringer HELA TIDEN! Han ringer nog fyra gånger per dag och skickar SMS. Det är ju jätte gulligt, men jag hinner inte sakna honom.. Hehe. Plus att jag är rätt så van med att inte träffa honom så ofta, så det känns inte riktigt som om han är borta. Utan mer som om han vore i skolan/jobbet eller något.

Jag är iallafall jätte glad för hans skull, att han får åka iväg och uppleva sin allra största dröm (efter mig såklart.. hehe). Jag kan tänka mig hur lycklig han måste vara, hur underbart glad han måste känna sig när tiden tickar sig allt närmare till målet, matchen. Det känns bra att han får det här, faktiskt. Han förtjänar det och han behöver det just nu.



Domaren, i Barcelona (med mig) under våren 2008.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0