Evig hosta

Jag har en hosta som vägrar att gå bort.. vad jag än gör. Jag har kommit fram till att jag kanske måste boka tid hos läkaren och prata om det här eftersom jag har haft det i snart tre veckor. Inte bra, eller hur?

Jag kan ju också säga att det blir historia för mig denna termin och det ser jag verkligen fram emot. Men jag fick tyvärr inte läsa spanska, eftersom det var 30 hp och historia A är 30 poäng. Istället fick jag läsa Ryska för nybörjare, och det godtar jag. Det är okej och jag älskar ryska med tanke på att jag borde kunna det och har hjälp inom släkten ifall det skulle krångla sig. :) Jag är iallafall nöjd.. Sedan får vi se vart jag flyttar, beroende på hur det blir med Asrin men jag tror jag flyttar in hos kusinens lilla rum. Den är mysig! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0