Måndag, en ny vecka.

En ny vecka - längtar till fredag. Inte för något, men bara för att det tar så mycket pengar att pendla fram och tillbaka. Att ta bilen kostar exakt lika mycket som att ta tåget, så det spelar ingen roll vad jag än tar, (hej, rädda världen!). Iallafall, vi (familjen) börjar tröttna på all bensinpengar som måste betalas och dessutom alla mynt som måste hittas för parkering. Tröttsamt, ja. Jaja, det är 8-9 gånger kvar och sedan är det över. Jag hoppas ändå på något vis att allt är icke obligatorisk. Då jävlar, DJ, då ska du njuta av din ledighet tillsammans med mig. Höhö! :)

Snart är det London som gäller. Syrran höll mig vaken igår och babblade om resor, jobb och massa annat. Jag har diskuterat examensresan, antingen Thailand eller Egypten. Häromdagen slog det mig - Afrika och VM 2010. Vi packar våra väskor. :) Åh, vad roligt att få åka till AFRIKA och även ha möjlighet att se en match, live.


 


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0