I don't need anything but to have YOU in my life.



Ge mig vansinnig jag-kan-inte-leva-utan-dig kärlek
där varje sekund utan personen vid ens sida känns som
en evighet, en kyss känns som en dröm, att hålla handen ger
pirr i magen och bara tanken av dig gör att magen
hamnar i uppror av glädje.

Ge mig stunder av där vi stirrar på varandra utan att bry oss
om tid och rum, att prata om framtiden som om det var det enda
vi levde för, att höra dig säga att du älskar mig, att skratta utan att kunna
kontrollera sig och få tårarna att rinna, att höra dig prata om minnen
och om tiderna då du var ung.

Ge mig kärlek, ge mig kyssar, ge mig kramar, ge mig ett leende, ge mig
din hand, ge mig ditt andetag, ge mig din värme, ge mig glädje, ge mig ljus,
ge mig mitt lyckorus.

Ge mig dig.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0