Fina vänner.

Igår så fyllde jag ju år. Då hade jag och Domaren planerat att gå på bio.. eller ja, HAN hade planerat det. Jag är såklart lite försenad och har jätte bråttom. När vi kommer fram till stan så går Domaren åt heelt fel håll än vart bion ligger.

Det visade sig att de hade reserverat bord på ett thaiställe (vilket jag älskar!!) och alla i gänget (där jag är the crew leader, oavsett vad folk säger!) med skjorta och fina kläder. Jätte gulligt! Dessutom fick jag en hel del skojiga grejer.. Fast Domaren är lite smått besviken över sin.

 

Han har nämligen köpt massage till mig men jag har väldigt svårt för att låta främmande människor ta på mig. Jag funderar dock på att ge det ett försök eftersom han gjorde det för min skull.

De andra grabbarna köpte jätte gulliga saker till mig, dock var några lite elaka om min ålder men de är ju trots allt äldre än mig! Så det så!

    
  


I vilket fall som helst blev jag jätte jätte jätte glad. Att de la tid, energi och tanke i allt för min skull och att de var där. Jag kanske inte visade det då men det betyder så himla mycket för mig. Tack grabbar, syrran och speciellt min älskling!!!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0