Imorgon.

Imorgon är det en stor dag för min lilla vän Sevve. En väldigt stor dag, nämligen då vi får träffa hennes pojkvän. Jag har upptäckt att vi sällan träffar varandras pojkvänner, vilket är lite sorgligt. Men man förstår. Vi har en vän, Mariam, som både är gift och har nu sin första unge utan att vi har träffat hennes man och fadern till lilla Adam. Men imorgon så ska vi träffa pojken som fångat Sevves hjärta, och jag måste nog säga att hon är rätt så nervös. Vi är rätt så pinsamma. Väldigt pinsamma. Vi har gjort en hel del. Jag tänker inte säga något men vi var iallafall två minuter ifrån att oplanerat beställa fyra biljetter till Turkiet.

Lycka till imorgon, Sevve. Lycka till! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0