Åska

Fy vad det åskar, men jag klagar inte så himla mycket för att jag tycker att det är rätt så mysigt. Ja, iallafall när man är hemma och har det varmt och skönt :) Som tur är. Men jag har läst att folk har dött och det är bara för hemskt!!

Jag ska kolla på North County idag, som jag faktiskt  har velat se ett bra tag nu. Är det någon annan som kommer att se den ikväll? Syrran har åkt iväg för att köpa lite gott till oss, så att vi kan sitta och mysa samtidigt som vi tittar på en kvinnas kamp mot rättvisa. Jag älskar sådana filmer, det påminner mig om ett utav mina favortfilmer: Erin Brockovich (tror att det stavas så iallafall).

Hoppas att ni alla har det super trevligt ikväll!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

Gillar också den filmen :D

2008-08-03 @ 23:21:35
URL: http://sweetatti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0