Filmen...

var bra! Sjuuuukt bra, men jag tyckte att de borde ge mer information om hela historian än vad de gjorde. Ni vet, efter texter och sådant. Men annars var den jätte bra och som sagt, jag älskar sådana filmer. Jag tycker om när folk står för det dem tycker och inte viker undan när problem dyker upp. I vilket fall som helst så kan jag säga att denna film kommer att hamna på min film samling :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Anonym

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://gabbifreak.blogg.se/2008/may/vill-du-tjana-pengar.html#comment

2008-08-03 @ 23:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0