Flytt, lön och en massa shoppande!

Nu har jag "flyttat" men det nya rummet ser ut som katastrof. Det är helt och hållet hemskt, men men.. Jag ska åka ner på onsdag och försöka fixa det, hur det nu ska gå. Man kan knappt komma in i rummet och Domaren påstår att jag har en massa skit som inte ens är nödvändiga. För att försvara mig själv, det är inga skit saker utan jag hade bara packat väldigt dåligt då mamma glömde kartongerna hemma. För att göra Domaren glad så ska jag gå igenom ALLT nu på onsdag och slänga allt som jag verkligen inte behöver. Det ordnade sig även med bilen, flytten och allt.. Tack vare Domaren (alltid), hans kusiner Jonny och Marie (egentligen Marina)  och min syrra Dar.

Idag fick man ju lön, så det blev en hel del shoppande för min del. Jag köpte två par byxor, tre tröjor (varav en är mer utav en sport klänning) och sedan en väska som jag ska använda i Paris. Jag köpte en kam också då jag slängde min gamla, sedan en massa små saker till skolan som pennor och sådant. Jag älskar verkligen sånt, just för att det blir en sån ordning! :)

Snart börjar SATC och även jobbet.. Ska försöka jobba extra idag, hoppas jag orkar. Vaknade rätt så tidigt idag och skjutsade pappa till jobbet. Men men, har tagit Alvedon för huvudvärken och ska ta det lugnt fram till tolv.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0