Närmar sig..

Dagen börjar närma sig. WOHO! Snart är det ett år mellan mig och Domaren och ni tycker säkert att jag är så sjukt löjlig när jag väntar och räknar ner, men det här är första gången för mig. Jag har aldrig haft chansen att få fira ett årsdag med min pojkvän, så det är ju stort för mig. Domaren har ju aldrig ens haft ett seriöst förhållande så det här är ju extremt stort för honom, sedan fick han ju chansen att fira det med MIG. Vem vill inte få den möjligheten? :)

 
nemo saltat sobrius.


Speak up!
Sanna

Sugen på en ny design till bloggen? Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna en design :) Var gärna med och delta, om du vill! Ju fler kommentarer du skriver, ju större chans har du att vinna.

2008-08-10 @ 12:09:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0