Skolan.

Jahapp, skolan börjar snart. På måndag, rättare sagt. Jag är redo, faktiskt.. Jag har köpt allt och har det bra just nu. Det enda problemet är då att rummet ser ut som.. ja, obeskrivligt. Jag och syrran åkte ju till Uppsala i onsdags och försökte fixa lite, men efter ett tag fick vi slänga in handduken och sova. Det var helt enkelt för mycket, så jag ska istället släpa med henne (och föräldrarna) på söndag så att vi kan ordna det allra sista. Tro mig, det behövs. Jag tog inte med mig kameran, men jag tror att syrran tog en bild på soffan (då en hel del saker låg på den). Man behöver SE det för att förstå hur stökigt det var :) Men men, det kommer att fixa sig och det kommer se så bra ut, för att rummet är sjukt rent och fint. Mitt i stan, nära min skola. Jag kommer vara en Uppsalare i ett år till, sedan blir jag återigen en Stockholmare.

Well, well.. Ska gå och fortsätta mögla denna vackra fredagskväll!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0