12 timmars pass.

Gör aldrig det. Jobba aldrig ett tolv timmars pass på Posten. ALDRIG. Lova mig det? Det var så sjuuuukt jobbigt och jag tackade mig själv för varje minut som gick att jag fick min magkänsla, att ta bilen! Jag fick iallafall lite beröm från en av cheferna, att jag och syrran var jätte duktiga. "Jag hoppas att ni studerar, för ni två ska inte stanna på ett sådant jobb som denna", sa han också! Även om det är Posten så blir man ju ändå glad, att någon har sett att vi jobbar hårt. Woho! :)

Idag har jag inte gjort något speciellt.. Vaknat, ätit och nu framför datorn. Jag ska hoppa in i duschen strax och sen slå in Domarens present. Han ska hämta den imorgon för att lägga den under sin gran, jag ska göra detsamma med min. Men han kommer ju öppna den redan på onsdag, inte jag. Min jul är ju inte ens i december. Höhö! :) Vi firar den 6 januari, men eftersom vi inte orkar vänta SÅ länge med presenterna så har vi valt att öppna de på nyår istället. Så onsdagen är en vanlig dag för mig, trots att jag är kristen.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0