Ledig, ledig.

Idag är jag ledig, eller.. fram till söndag!! :) Hääärligt värre. På söndag har jag 10 timmars pass, sen klar för hela året! Jag kanske jobbar där under sommaren, beror på om jag får mitt gamla sommarjobb eller inte. Vi får se! Jag längtar nu otroligt mycket till löning i januari! :)

Idag händer inte så mycket. Jag vaknade runt två, satt lite med mor min och sedan en låååång promenad med Asrin. Tyvärr är det alltid fullbokat på Friskis under jultiden då de inte har så många pass, men det ska nog ordna sig efter december. Jag har inga större problem med att promenera för jag gillar det verkligen, speciellt med söta Asrin som sällskap. Hon underhåller mig med roliga berättelser om en viss person! :)

Runt åtta tiden ska Domaren komma hit och då ska jag få min julklapp plus några saker från Barcelona. Han ska få sin present och en liten gris, tomtegris. Ha! Han får ju öppna sin julklapp redan imorgon, medan jag får lov att vänta tills nyår. Hm.. jag kanske kan fuska lite med hans?

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0