Måndagen.

En ny vecka, som har startat lite konstigt.

Jag hade planerat att träffa Asrin 08:45, men helt plötsligt står hon utanför min dörr klockan 07:45. Tönten hade sagt fel tid till mig, så jag fick världens panik och hade bråttom med att fixa mig. I vilket fall som helst så hann vi till tåget, där det hände lite grejer. Usch, kan jag då bara säga. Men det var skönt att vara i skolan med dem, som gamla goda tider. Jag pluggade, trots att det var jobbigt. Sjuuukt svårt, för mycket text och alldeles för många sidor. Det var hemskt. Men men, jag var tvungen att göra det.

När jag kom hem ville Emily lyssna på Imse Vimse Spindel på högsta volymen trots att jag försökte "lura henne" med att sova. Det gick absolut inte, så vi åt chips istället. :) Jag var för trött för att bry mig, jag är fortfarande trött. Usch!

God natt!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0