Vaken

Jag vaknade klockan 7 och gör absolut inget. Eller jo, jag har jobbat som en galning. Jag satt och funderade på allt jag måste göra när skolan börjar och insåg att jag har så himla mycket utgifter att jag fick panik.

Ifall jag flyttar till en egen lägenhet så kommer jag att behöva MASSA pengar för nya möbler. Jag har ju lite hemma i min lägenhet nu (korridor) men inte allt. Jag behöver massa saker till ett vardagsrum, hall och även nya saker till mitt sovrum. Det kommer kräva massa pengar och inte nog med det så fyller mamma, min syster och Domaren år i september, med bara några dagars mellanrum! Dessutom vill jag köpa en massa saker till mig också.. typ som kläder, böcker och onödigt skit. :)

Jag tänkte jobba några timmar idag också för runt 4 tiden kommer mina systrar hem och då kommer jag spendera min tid med dem. På kvällen så kanske jag går ut med Domaren, vilket fortfarande är osäkert men men.. I vilket fall som helst så måste jag börja jobba igen. Kram kram! :)

ps: ska betala för min lilla Spongie idag! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0