Att vara kort.

Det är hemskt att vara kort. Det förstod jag när jag stod i Kungsträdgården igår och trängdes mellan alla långa människor. Fyfan vilka långa människor det finns! Jag såg knappt något, jag fick jätte ont i fötterna och när det blev mål så glömde människor att jag fanns där och slängde sig över mig. Tur att Domaren och Ali var där för att skydda mig och min stora väska. Det var faktiskt läskigt.. tro det eller ej. Ja, då vet vi iallafall att nästa match ska ses hemma, bekvämt i min soffa, med chips och dipp, massa cola och värme! :)

Dessutom upptäckte jag att Domaren vet mindre om mig än vad främlingar gör. Främnligen bredvid oss visste att jag hejade på Ryssland, förutom Domaren. Skäms!
nemo saltat sobrius.


Speak up!
Malin

jag vet.. att vara kort är inget plus (

2008-06-12 @ 19:00:39
URL: http://malinsh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0