Barcelona!!!!!!!!!!!!

I'm going to Barcelona!!!!

Vi har redan bokat biljetterna och vi åker den 2 maj! Vi ska gå och se Barcelona-Valencia matchen och sedan tillbringa ett par dagar med att upptäcka själva staden. Domaren har redan varit där en gång och han verkligen älskade det, och speciellt då de var på Camp Nou. Tydligen blev han fyra år gammal igen när han stod där och hejade. 

Vilka som åker är ju jag, min söta syster, Domaren och Serdar, en brunhårig version av Dawson (från serien, ni vet). Men i vilket fall som helst så åker jag till Barcelona! Jag har kollat upp vissa aktiviteter som är värda att se därborta men jag fick utskällning av Domaren om att jag inte får planera. Men jag har iallafall kollat upp vissa saker jag vill göra, i vilket fall som helst. Ifall ni har några tips så hör gärna av er!! :)

Det här är bästa födelsedagspresenten jag har fått. TACK SYRRAN!

Jag ska till Barcelona! WOHO!!!

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Anonym

niiiiiiiiice!

2008-03-29 @ 17:30:00
http://TUMADRE.blogg.se

Hej, tack för kommentaren!
Jaa, det var jättegott! :)
Hoppas du har haft en bra lördagkväll!

2008-03-29 @ 22:39:37
URL: http://TUMADRE.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0