Idag.

Idag är den "stora dagen"... tror jag. Jag hänger inte riktigt med i svängarna då vi talar om divisioner, matcher, att den och den måste förlora. Men jag är nästan säker på att denna match är viktig. Ifall de vinner denna match (jag talar om Domaren) så kommer de upp till division två. Återigen, det är inte fotboll vi talar om. Ifall de kommer upp till division två så kan man välja dem på tipsgrej. Ni vet, spelgrejerna. Jag tror det är så, men ifall jag har fel så vet jag att han kommer rätta mig via kommentaren. Men i vilket fall som helst, håll tummarna!

Dessutom fick jag VG/VG på min hemtenta, den första om samisk religion, fornnordisk religion och gamla antikens religioner. Jag känner mig mäktig, nästan som om jag vore rik. Synd att jag bara har 30 kronor i banken. Men jag har fan VG. :) Jag ska fira det med två indiska filmer och massa gott. Yey!

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0