Vi vann!

Eller ja, Domaren vann! Han hade en viktig match igår så vi åkte över dit och spanade in honom. Det var några bakom oss som sa (inte bara en gång, utan två gånger!) att nummer 5 var väldigt snabb och duktig. Så det så! Om de lyckas bra på de matcher de har kvar (om de har tur så har de bara en match, om de har otur så blir det två matcher) så kommer de upp till division 2! :) Ifall ni undrar så är det inte fotboll han spelar.

Orsaken till varför jag inte har skrivit på länge är för Grey's. Jag har fastnat för serien, den är helt makalös. MEN jag är bara på början av säsong 3 så jag vill inte att folk avslöjar något. Jag kommer personligen söka upp den personen ifall det händer! Det är en utav de bästa serierna jag har sett och jag hatar att jag inte satsade på läkarutbildningen. Men när jag börjar se på Ally McBeal (som är serien jag ska titta på efter Grey's) så lär jag fundera på att läsa advokatlinjen istället.

I måndags hade jag jätte trevligt för då var några från klassen hemma hos "Lollo" och hade det trevligt. Vi spelade "vem vill bli miljonär" vilket fick en att inse hur lite man vet om saker och ting. Jag måste nog sluta köpa enbart historieböcker och sådant och börja intressera mig för annat.

Nu ska jag bara hämta upp några böcker, äta och börja med min hemtenta. Jobbigt.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
Lollo

Det var kul att du kunde komma :)
Vi får ta en re-match på vem vill bli miljonär om typ ett år eller nåt för att se om vi är bättre :)

2008-03-07 @ 10:14:38
URL: http://daloatf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0