Lördag.

Jag har nu avklarat tre frågor, woho! Det var Sverige under stormaktstiden och frihetstiden. Sedan gick jag över till Franska revolutionen. Nu ska jag läsa lite om Kinas tid under 1500-talet, Reformationen i Europa och något annat som jag inte kommer ihåg. Ojoj, mycket att ta sig igenom här.  Jag vill helst bara bli klar för snart kommer mina beställda böcker från Bokus. Stephen Kings bok om hur man skriver och såklart "Tusen strålar" då man blev besatt av "Flyga Drake". Yey!

Nu är Domaren i Sundsvall, så jag kommer nog kunna plugga mer. Han skulle ringa och väcka mig vid tio, men han är så glömsk. Usch! :)

Nu ska jag äta något och sedan börja plugga.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0