Plugga.

Idag måååååååååååååååååååååååååste jag plugga. Jag har segat som bara den på sistone, så det är dags för mig att ta tag i det nu. Visst är det rätt så mycket kvar till tentan, men jag måste ju klara den. Jag orkar inte göra omtentan i december, vill inte göra en omtenta alls. Så, det gäller att göra de sista frågorna (tror att det är ca tre styckna) och sedan bara öva in det. Jag har även kollat lite mer information på NE, så det ska nog duga.

Jag köpte en brun klänning idag och när jag valde att berätta det för Domaren så frågade han: "Har inte du 150 styckna nu?". Nej, det har jag inte.. men farligt nära iallafall. :)

Anyway, mer spännande än såhär blir inte mitt liv nuförtiden. Av vissa skäl, som jag inte tänker berätta här på bloggen. Men det ordnar sig snart, närmaste sagt: Tisdag kl. 21:00. Höhö! :)

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0