Snö.

Jag har inte nämnt snön, ja. Jag har ju inte gått ut, sitter ju och pluggar. Men jag vill VERKLIGEN gå ut och åka pulka denna vinter. Jag måste göra det, ville ta ut Emily idag men hon är sjuk så hon får ligga hemma i det varma. Stackarn.

Men men, det var allt. Jag har laddat med chips, dipp, cola och Zodiac. Jag har inte sett den, så.. Det ska bli spännande. Jag ska bara plugga lite mer, är redan klar med första blocket men vill ändå komma ihåg småsakerna också. Jag har ju söndagen (enligt mina planeringar) kvar, så.. Jag behöver inte direkt stressa.

Juste, angående Domaren. De vann sin match, men han tyckte inte att han var duktig för att han "gav bort bollar", men jag bryr mig inte. Han är bäst, i mina ögon. Imorgon är det en ny match, tydligen så då får han visa vad han går för. Sedan kommer han hem till Stockholm, nära mig.

nemo saltat sobrius.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0