Mer om mig! EGO!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? - 5 styckna. Tre till Uppsala hemmet och två till mammas och pappas lägenhet. Sedan har jag en svart plupp som öppnar ytterdörren i Uppsala.
Vilken svordom använder du mest? - Jag tror att det är "fan".
Äger du en iPod? - Oui, använder den inte så flitigt dock.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? - Det varierar.
Hur många resväskor äger du? - Jag vet inte, men brukar ta med mig EN iallafall när jag reser.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? - Hellre ta bilden!
Vilken var den senaste filmen du såg? - Kommer inte ihåg... :/
Har någon av dina vänner barn? - Ja!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? - Det beror på hur mycket jag vann. Tio kronor, då köper jag nog en ny lott  men snackar vi stora buntar så skulle jag nog köpa en lägenhet eller en lyxig semester.
Har någon någonsin kallat dig lat? - Japp, har mina lata dagar men jag är inte lat.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? - Bilens CD-spelare blir det då, tror att det är Paul låt. Vissa förstår ;)
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? - Jag hatar mjölk, men kan dricka chokladmjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? - Ja.
Använder du huvtröjor? - Det händer, när jag fryser. Har en huvtröjklänning som jag älskar (grå, och nu även svart!)
Kan du vissla? - Japp.
Vem var den senaste som ringde dig? - Domaren.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? - Utan tvekan!!
Tittade du på tecknat när du var liten? - Japp, var och är ett stort fan av tecknat.
Hur många syskon har du? - Två yngre systrar.
Vilken film kan du alla replikerna till? - Hm, kan nog rätt så mycket ur Stolthet och Fördom (den äldre sex timmars långa versionen)
När flög du senast? - Paris resan.
Hur många stolar står runt ditt köksbord? - 5.
Pratar du några andra språk? Japp, fyra språk. Jag räknar inte in spanskan då eftersom jag bryter väldigt mycket och har glömt en hel del.
Diskar du din egen disk? - Nej.
Har du gråtit offentligt? - Det tror jag inte.
Har du en stationär dator eller en laptop? - Laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker? - Ja, jag tycker att det är viktigt med sånt.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? - Jag vill ha en tatuering, men behöver någon som håller mig i handen.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? - Klurigt det där. Jag vet inte riktigt, men jag vet att jag känner mig väldigt obekväm när Domaren bjuder och vi har ändå varit ihop i mer än ett år nu.
Kan du kasta macka? - Nej, vill dock lära mig.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? - Ja, spelar ingen större roll. Men jag tycker inte det är direkt sexigt med allt för många tatueringar.
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? - Historia och religion, såklart. Men även gympa var en favorit.
Gillar du din boendesituation? - Nej, den är snarare kluven. Jag älskar staden Uppsala, men jag kan inte längre bo i korridor för jag trivs inte att ha mitt eget space. Jag flyttar ju hem nu, men här är det trångt och det är svårt att ha kläder och smink för sig själv med två andra systrar. Men hemma är man aldrig ensam, man har alltid sällskap vilket jag gillar. Så det är både jag och nej.
Vilken är din favoritfrukt? - Jordgubbar.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? - 22, jag och Asrin ska fira tillsammans i sorg. :)
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? - Nja, jag är inte så värst duktig på det så jag har ingen rätt att vara petig.
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? - Mamma, med hennes städning.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? - Efter min faster, det fanns ingen tvekan om vad jag skulle heta.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? - Mer än gärna!
Sover du på sida, mage eller rygg? - Mage och sida.
Tycker du om att krama folk? - Nej, faktiskt inte. Jag kan bara krama Domaren ur det blå, men ingen annan.
Äger du en digitalkamera? - Japp, men vill gärna ha en systemkamera.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? - Private Peaceful fick jag mig att gråta. Men även "Är någon där" av Marian Keyes. Det finns säkert massa andra, men kommer inte på just nu.
Tycker du att du är attraktiv? - Nej, inte direkt attraktiv men jag duger väl i krig :)
Vad är du allergisk mot? - Nötter, men jag äter det ändå. Slutar med en röd näsa bara. Dessutom är jag allergisk mot pollen, jobbigt!
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? - Nej, verkligen inte. Jag har nog aldrig fått det och kommer inte få det.
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? - Det tänker jag inte säga, men jag kan säga att pojknamnen kommer nog börja på C och X. Flicknamn har jag ingen för tillfället.
Vad har du på dig? - XL pyjamas. Mysigast.
Vad var den senaste musik du lyssnade på? - En afrikansk-fransk låt. En gaou något...

Ps: snodd från Nathalie, igen.

nemo saltat sobrius.


Speak up!
nathalie

kul att du gillar min listor! och den där låten, var det magic system kanske? de är så bra :D hihi

2008-11-14 @ 10:14:00
URL: http://nattow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0