Blääää...

Blä på denna dag. Tralalalalalalalaaa....

Jag måste skicka iväg ett presentkort för att få ett annat. Förra året gjorde Domaren det enorma misstaget att köpa massage-timme till mig. För er som känner mig vet vilket stort misstag DET var. Jag har inte använt den, utan låtit den mögla hemma. För två månader sedan tyckte jag att Domaren kunde få den och kanske skaffa go-kart till sig och några vänner. Jag meddelar honom detta, han tackar. Gör han något åt saken? Nej. Han drar ut på tiden.

Imorgon är sista dagen för presentkortet. Får dem inte presentkortet imorgon kan dem inte göra något annat än att slänga kortet. Jag sitter på biblioteket och ingen är hemma för att hämta kortet. Jag ska tydligen ta någon "sistaminutens" brevlåda. Ibland vill jag skjuta mig själv för att jag har en sådan slarvig pojkvän som ALLTID ska göra ALLT i sista minuten. Han ska alltid dra ut på tiden när han kunde ha haft det här fixat för två månader sen.

Så jävla jobbigt att människor inte bara kan ta tag i saker och istället väljer att skjuta upp det. Inte undra på att han lider av magsår. Han är orsaken till sin egen smärta.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0