Datan förstörd.

Min rosa mini dator är förstörd - jag råkade spilla redbull på den. Nu är en knapp jätte trög och det är den viktigaste knappen, "scrolla ner knappen". Jag är fruktansvärt ledsen och Domaren försökte trösta mig med "Det kommer bli bra" vilket resulterade i ett stort bråk istället. Han ljög, det blev inte bra. Knappen blir bara värre och värre. Jag får inte heller lämna in eller lämna tillbaka den.

Antingen är det bara jag som är klumpig eller så "kastade någon ett öga" på min dator. Elaka små människor.

Ps: Domaren, om du tänker påpeka min kommentar om "onda ögat" så kommer jag bokstavligen slå skiten ur dig! Det var onda ögon som gjorde det här. TRO MIG!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0