Count down.

Lista

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Ök.
Sista bilfärd: Jobbet, kvart över fem på morgonen.
Sista filmen du såg: Djävulen bär Prada.
Sista ringda telefonsamtal: Tror att det var pappa?
Sista bubbelbadet; I Las Vegas :)
Sista spelade cd:  I bilen, från Sussy.  
Sista kyss: Ett tag sedan, det var en arg kyss.
Sista gången du grät: För några dagar sen.
Sista måltiden: En snickers på jobbet.

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej,
Blivit kär vid första ögonkastet? Utseendemässigt, ja.
Varit på tv? Ja, faktiskt. Spelade Samba för Göran Persson, hallå! :)
Fått ditt hjärta krossat? Nja, inte direkt.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej, aldrig.
Haft ett one night stand? Nej.
Busringt till nån? Haha, ja. 

Sju saker du älskar att ha på dig:

1. Stora tröjor.
2. Tights.
3. Klänningar.
4. Pyjamas, mysiga.
5. Min ring från mamma.
6. Mitt halsband från Lara.
7. Leggings.

Sex saker du gjort idag:

1. Sovit ett bra tag.
2. Borstat tänderna.
3. Läst mina mail.
4. Läst alla bloggar som jag läser.
5. Fixat tid hos min handledare för B-uppsatsen.
6. Satt upp håret.

Fem favoritsaker:

1. Min mobil (trots att den är trasig och inlindat i tejp)
2. Min plånbok.
3. Min ring från mamma :)
4. Mitt halsband från Lara :)
5. Ett halsband, Disney kista, från Domaren.

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Min syster Dar.
2. Min syster Gena.
3. Asrin (och Soma, när hon väl lyssnar)
4. Mamma (men vissa saker vill hon nog inte själv veta)

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad, men jag tackar inte nej till chips MED dipp.

Två saker att göra innan du dör:

1. Resa runt, över allt. Se allt.
2. Få barn.

En sak du ångrar:

1. Jag ångrar väldigt lite, men jag hade kunnat hantera många olika situationer på ett annat sätt än vad jag gjorde. Men man var ung och dum.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0