Idag.

Idag ska jag läsa igenom uppsatserna man ska opponera mot. Jag ser inte fram emot det eftersom jag ogillar att kritisera något jag själv inte är direkt grym på. You got to do what you got to do.

Snart börjar skolan och jag vill bara shoppa lite kläder och skolmaterial. Jag ser faktiskt fram emot själva shoppandet. Att köra fram och tillbaka från Uppsala nästan varje dag framkallar en liten ångestkänsla men jag får tänka att det enbart är en termin. Under våren är det väldigt mycket praktik (tror 10 veckors) och då kommer jag åka kommunalt till Bålsta. Jag måste tänka positivt.

Fast.. jag måste ju erkänna att jag ångrar att jag sa upp min lägenhet. Min söta lilla lägenhet. För den ligger knappt 15 minuter ifrån min skola. Typiskt.





När jag precis hade flyttat in år 2006.
De skulle tapetsera väggarna



Mitt gamla badrum, med massa saker. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0