Rekordet.

Om mindre än en halvtimme kommer jag bryta rekordet som jag har tillsammans med Domaren. Sedan vi blev ihop, 14 september 2007, har vi pratat varje dag. Då menar jag verkligen varje dag, oavsett var vi än befinner oss. På något sätt, hur fånigt det än låter, har rekordet alltid hållit ihop oss på något sätt.

Jag antar att det är dags att släppa taget. Jag är ledsen, men.. Man kan inte fortsätta på en väg ensam. Jag behövde så mycket mer. Jag behövde att du skulle öppna ögonen och se dina fel i dina handlingar. Men du kommer inte se det och du kommer inte göra något. Du kommer bara sopa allt under mattan, som du alltid gjorde.

Förlåt för det här. Att bryta rekordet. Men jag måste göra det så att vi kan släppa taget helt och hållet.



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0