Döda tid.

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, har den alltid på.

Vem såg dig senast naken?
Jag och det var ingen vacker syn.

Hur såg du ut på högstadiet?
Hahaha.. Ingen direkt skönhet, faktiskt. Jag hade min "fula-period" då med stort tjockt hår och stora kläder. Haha!

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Rätt så tomt eftersom jag har rätt så tyst och säger inte så mycket. Nej, men jag vet att jag är väldigt ambitiös, trevlig och dessutom sköter det mesta själv.

Har du celluliter?
Oh ja!

Biter du på naglarna?
Ja, som bara den. Jag försöker bli av med den vanan men det går inte.

Har du något handikapp?
Öhm, nja. Jag har muskelinflammation på höger axel och den kan låsa sig ibland. Händer om jag överanstränger den.

Är det rädd för att få hängbröst?
Ja, men jag ska fixa det. Efter amning av alla barn jag har skaffat så kommer det bli bröstlyftning.

Svär du?
Ja, när jag är arg. Som ni säkert märkte på tidigare inlägget idag.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Ja, men undviker hellre.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Pasta.... med kyckling.. pesto. Mmmmm....

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding...

Har du blivit arresterad?
Nej, faktiskt inte.

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej..

Har du någonting att dölja?
Ja, massvis.

Ljuger du?
Små vita lögner kan dyka upp.

Har du kysst en polis?
Nej, hehe.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Ja, såklart.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Heroes. Spännande!!!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0