Igår.

Igår var vi på 18års-fest för vår lilla kusin! Här kommer några bilder.



Såhär såg jag ut, lite halv weirdo! :)

 

Uttråkade? Haha! :)

 

Det ser ut som om jag inte har några bröst alls på första bilden, men tröjan var så sjukt snygg! :)



And then all down hill! :)



Mina skor som jag älskar!

 

Vår lilleplutt i familjen! :)



SÅÅÅÅÅ HIMLA GOOOOOD!

 

Jag och lillsyrran vet hur man gör, hahahaha!



Såhär ser jag ut när jag blir arg, och ignorera Andreas fula peace-fason i bakgrunden!



Födelsedagsbarnet, haha!
Ser så oskyldig ut, men ack så fel man har! :)



Det var så sjukt gott och jag åt så himla mycket!



Systrarna! :)

 

Öhm, okej? Haha..


Det var det.. Vissa var lite för konstiga för att visa, haha. Tyvärr. :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0