Imorgon är det..

en helt ny vecka då jag får vakna klockan 6 varje morgon. Gaaaaaaaaah, vad hemskt! Jag hatar det, men men.. Det är bara denna vecka och sedan blir det "sportlov" och då är även jag ledig. Yey! :) Efter det blir det fyra veckors praktik och sedan klart - ingen mer praktik på ett bra tag. Jag klarar det. Jag klarar det.

Jag har känt mig lite seg i kroppen, huvudvärk och ont i halsen men det ska nog gå över. Jag har lätt för att bli sjuk när jag är runt barn, jag förstår inte varför. Jag vet att det är bakteriehärja runt dessa barn, men att bli påverkad så snabbt? Hm?

Snart ska jag göra en lista över hur jag ska träna. Jag känner att det krävs nu när jag har både jympa och spinning att tänka på. Jag måste försöka kombinera allt detta, samtidigt som jag lyckas sköta praktiken. Det ska nog gå! :)


Speak up!
nathalie

varför gnäller du hela tiden om praktiken? du ska ju själv bli lärare snart och då kommer ALLA dina dagar se ut sådär...

2009-02-08 @ 18:44:09
URL: http://nattow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0