Onsdag.

Jag har inte tränat på snart en vecka. En vecka!! Dåligt, dåligt och mera dåligt. Jag börjar bli rätt så nöjd med min kropp då jag har förlorat ett par kilon, men jag vill ha muskler! Jag vill ha fast kropp! C'mon!!! :) Äh, ska ta tag i det här imorgon nu. Man blir så lat när man är ledig och inte har något att göra. Hemskt ju!

Idag ska jag faktiskt träffa en väldigt gammal vän. Jag vet inte om ni minns att jag ofta pratade om någon som kallades för DJ. Ja, hon var min bästa vän för ett tag sedan och på grund av olika skäl gick vi skilda vägar. Igår började vi dock prata ut och kom fram till att allt var bortkastad med tid, att vi egentligen inte ens var sura. Typiskt tjejer, alltså. Ja, så vi gick med på att träffas idag och vi får se hur det går. En sak kan jag då tala om, det lär bli mycket skitsnack och vattenpipa! :)

Well, well.. Ska skutta iväg och köpa lite saker till hemmet. Vi svälter här.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0