Tisdag.

Gaaah, vad snabbt tiden går. Det är redan tisdag nu! Snart är sportlovet över och jag går tillbaka till praktiken. Klockan sex varje morgon, dude. Äh, det är fyra veckor och nu får jag vara läraren eftersom jag har mina moment nu. Nu börjar allvaret och det är så himla läskigt. Jag kommer bedömas två gånger utav en lärare och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag klarar mig!

Vi får se hur allt rullar vidare på måndag. Läskigt men samtidigt skönt att det snart är över. All nervositet kommer rinna ut i sanden... Härligt. Efter det är det hårt arbete med B och C uppsatserna och sedan sooooommarlov! Hej Las Vegas och en massa jobb efteråt som kommer ge mig pengar att leva för! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0