Tummen min.

Jag skulle hjälpa mamma i köket och skala tomater. Det gick inte så bra. Jag skar mig och halva nagel på min tumme är borta, eller.. Den finns kvar, men det är för att jag är en fegis som inte vågar dra bort den. Haha! Det gör jätte ont, men jag hoppas och tror att smärtan går över snart :)

Idag blir det träning, spinning och jympa. Jobbigt, men jag misstänker att det kommer bli otroligt skööööönt efteråt! Jag känner att jag behöver det nu, verkligen. Det jag måste träna upp är mina fjuttiga spagettin till armar, för det börjar gå för långt. Jag är sjukt svag i armarna, men jag kan slå väldigt hårt. Det är så konstigt, tycker jag. Armhävningar kan jag inte göra, men blåmärken för andra kan jag skapa! :)

Men men, nu ska jag iväg och köpa lite småsaker i Apoteket. Det känns nästan löjligt att köpa det jag ska köpa, som ett hån, men jag antar att man ska ta till alla vägar som går och hoppas på det bästa. Eller hur?


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0