Antagen.

Syrran börjar alltså läsa sitt program nu till våren. Hon blev självklart antagen och det hurrar vi för! :) Det kommer bli så roligt för henne eftersom BÅDE Soma och Asrin pluggar på KI så de lär nog ses varje dag. Ja, jag är avundsjuk för min syster kommer att träffa mina vänner mer än vad jag kommer att göra, men jag får väl försöka smita undan till KI ibland. Ja, vi är alla väldigt glada just nu och dessutom är hennes utbildning bara tre år, så det kommer gå snabbt. Hon ska läsa till arbetsterapeut.

Förresten, jag kom in i min extra kurs. Religion C. Hej uppsats C. :) Det kommer bli väldigt tufft med tanke på praktiken, B uppsats i Historia och nu även C uppsats i Religion. Men men, man får bita ihop och leva med det!



Det ser ju mysigt ut! hehe!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0