Lördag?

Ja, vad ska man göra idag? Får nog bli hemma DJ och Evan idag, en mysig hemmakväll. Vi har inte råd att göra annat och vi vill helst samla allt vi har till London. Yey, London! :) Ni anar inte hur mycket jag längtar! Efter det blir det längtan efter Las Vegas och det tar inte stopp där för att vi planerar en resa i september... Så vi får hålla tummarna för mig, att det går och att jag får en massa jobb i sommar så jag kan resa runt.

Jag tar examen nästa sommar och jag vill då resa någonstans, en plats som är "ovanlig". Min kusin valde att luffa runt hela Latinamerika men jag vill inte göra det, inte själv eller enbart två styckna. Eftersom det krävs väldigt mycket pengar så antar jag att många inte kommer vara sugna på att hänga med mig. Iallafall, vart ska man åka som "examens-resa"`? Jag funderade ett tag på Thailand och Egypten.. Dock vill jag bara ta det lugnt en hel månad, med bara avslappning och lyx. Äh, ett år kvar! Jag har tid att fundera ut det.



Phuket, Thailand.



Kairo, Egypten.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0