Igår.

Igår mådde jag jätte dåligt på grund av allt som har hänt och började stortjuta och säga något i stil med "mitt liv är över". Då tyckte Domaren att det var nog och tog mig och sin bror på cirkus. Det var faktiskt roligt och jag började tänka på annat. Ja, bland annat att en elefant bajsade precis brevid oss och det stank verkligen. Helt sjukt! Blä! Vi fick sitta längst fram eftersom Domarens bror var med oss och jag satt på spikar när hundarna kom. Jag är JÄTTE rädd för hundar (och katter) och dessa var såååå livliga. Det gick bra.

Efter det drog vi hem till lilla Jonny Ponny och spelade Buzz. Domarens nyfunne vän (eller jag tror det är pojkvän, men de är fortfarande i förnekelse) Hija spelade alltför tuff. Svävade bland moln, trodde att han var bäst eftersom han vann. Han gissade och efter det lekte han som om han visste vad de syftade på. Någon dag. Någon dag ska jag dra ner honom från dessa moln. Fast.. Å andra sidan slapp jag tjafsa med Domaren vid "poängtjuven" och "Kasta paj" eftersom det är vid dem tillfällen jag och Domaren (läs: jag) bokstavligen hatar varandra (läs: honom).

Vi kom hem sent, jag somnade snabbt och slapp tänka på allt. Idag blir det att supa skallen av sig och försöka glömma allt ännu mer.

Fan ta mitt liv, alltså.


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0