Mer frågor. Wuhu!

1. Vad heter du? Marina.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Älskar mitt namn, faktiskt.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det var rätt så bestämt att jag skulle heta som fastern min, nämligen Marina. :)
4. Vilket stjärntecken är du? Väduren.
5. Vilken årgång är du? 87:a, gammal och god. :)
6. Vart bor du? Jakobsberg.
7. Bott utomlands? Yupp, född utomlands. :)
8. Flyttat antal gånger? Ojoj, det är ett par gånger kan jag tala om. Då räknar vi *fingrarna tas fram*.... Jag tror att det är cirka 10 gånger. Kanske mer, men ja.. Runt den siffran. :)
9. Vart skulle du vilja bo? Jag gillar verkligen Jakobsberg, men men.. I Stockholm iallafall. Men sedan vet man inte vad som händer i framtiden.
10. Yrkesval? Lärare, utan tvekan.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 1.60 cm.
2. Hur mycket väger du? Ca. 55 kg
3. Hårfärg och frisyr? Långt vågigt hår. Svart på topparna (har färgat) och bruntrött (min riktiga hårfärg) på toppen. :)
4. Ögonfärg? Bruna.
5. Mest nöjd med? Vet ej. Håret, men det är alltför slitet nu för att vara stolt över.
6. Minst nöjd med? Mina korta ben (dvs, min längd), mina öron (hej Dumbo!) och småsaker.......
7. Skostorlek? 36.
8. Glasögon? Ja, fast har inte riktigt fixat dem ännu. Om en-två månader.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Jag har hål i öronen, men jag vill verkligen ha en tatuering.

FAVORITER
1. Filmer? Massa.....
2. Låtar? Är förtjust i 60, 70 och 80 tals musik.
3. Årstider? Vår och sommar.
4. Mat/dryck? Jag gillar det mesta när det gäller mat, faktiskt. Dryck är väl Cola Zero, Pepsi Max eller vatten.
5. Djur? Jag är största fegisen när det gäller djur, men jag älskar att titta på djurprogram/Zoo. Gillar hästar, faktiskt. Delfiner. Leoparder.. Ja, massa!
6. Färg? Ljusbeiget.
7. Parfym? Alltid: Laura. :)
8. Tv-program? Just nu är det väl Grey's.
9. Sysselsättning? Pluggar.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En svart jacka. Måste nog slängas...
2. Vad använder du just nu för skor? Öhm.. Svartvita ballerina skor som också måste slängas!
3. Favoritfärg på kläder? Svart och vitt. Ja, tråkigt.
4. Favoritmaterial på kläder? Skönt material.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet ej.
6. Favoritaffärer? MQ
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, beror på hur mycket jag får in.
8. Favoritmärke(n)? Spelar ingen roll.
9. Vad har du för byxstorlek? Vet inte, måste alltid fråga min syster om det. Haha!
10. Vad har du för tröjstorlek? Vet ej... XS eller S.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Setrak
2. Var har du i din:
¤ Jackficka just nu? En tia och en liten spegl.
¤ Väska just nu? Min plånbok, nycklar hem, en liten anteckningsbok.
3. Vad är du beroende av? Familjen.
4. Vilket land kommer du i från? Kärt barn har många medborgarskap.. haha.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Använder ingen.
6. Vad tror du på? Kristendomen.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendom.
8. Vad köpte du senast? Strumpbyxor.
9. Har du nåt husdjur? Guldfiskar.
10. Vad bor du i? ILägenhet, med familjen.

PRYLAR:
Plånbok: Marinblå, skinn. Älskar den, men den håller på att gå sönder.
Tandborste: Blå. :)
Smycken: Använder inte smycken. Jag har bara ett halsband med ett litet kort i, och sedan en ring som jag fick från min mamma på 18-årsdagen.
Solglasögon: Nja, tar från syrran.
Underkläder: Låt mig bara säga såhär: Min mormor skulle älska mina trosor. :)
Nagellack: Använder inte.

Så! :)


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0