Senaste dagarna..

Fint väder men idag njöt jag knappt av det. Vi städade med mamma (trots att vi faktiskt storstädade igår!) och sedan var det storhandlande för hela slanten. Vi åkte till alla möjliga ställen och solen gick sakta bort :( Sedan satt jag och syrran och kollade på en Robert Downey film "A guide to recognize your saints" som var sjukt bra. Efter det kom min kusin och hennes man, vilket var otroligt mysigt. Vi åt kvällsmat och sedan vattenpipa på vår balkong. Härligt värre :)

Det värsta som hände idag var att jag tappade min mobil. Från vår balkong och vi bor på åttonde (!) våningen. Den gled ut från min ficka och ramlade mellan "mellanrummet" som balkonger brukar ha. Den gick verkligen i tusen bitar och jag blev sjukt ledsen. Inte över mobilen för den var inte värd ett öre, men allt som fanns inuti. Alla fina SMS som jag ännu inte har hunnit skriva ner trots att jag har sagt åt mig själv att göra det om och om igen. Jag brukar ALDRIG skjuta upp saker av den anledning att jag vet att det aldrig blir av då.. Men fan, typiskt. Äh, det är sånt man får ta. Jag kommer inte ens ihåg alla SMS... och bilderna också. Jobbigt fan.


Speak up!
Lovisa

Det där med mobilen låter verkligen jobbigt :(

2009-06-01 @ 10:17:45
URL: http://daloatf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0