Vilket skäääämt..

Ja, vilket skämt Euro Vision har blivit alltså. Den har ju tappat sin glans totalt. Usch och fy!

Det var ju det värsta jag har sett. Seriöst, Island? Vad var det? Det här är EURO VISION, inte din mormors begravning! Och jag är trogen mot Ryssland, men... Behöver jag säga något? Vad var det...? VAD?! Hon började fan gråta mitt i smeten... fy fan vad pinsamt. Kan tänka mig att hon går hem och skjuter sig själv på grund av all skam.

Eller Kroatien. Då.. Ja, då skrattade jag bara. Seriöst, vad fan höll han på med???? Jävla slempropp, alltså. Jävla Don-Juan wanna be! Usch.. Rös ihjäl när jag såg honom, men samtigt tyckte synd eftersom det måste vara jävligt jobbigt att vara så extremt töntig! Snälla!

Jag är inte världens största fan av Turkiet men tro mig när jag säger att det inte påverkade mina åsikter om låten. Snälla, rara... Att folk ens gav poäng till den skit låten. Vad fan tänker ni på? Ge henne en dildo och så har vi mjuk porr på SVT för första gången. Otroligt skabbig  brud och det värsta är att de tror att det hjälper att klä av sig. Men vänta, vänta.. Det gör det ju. Hon fick ju poäng. Idiotiskt.

Skandal... Blä!


Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0