Önskar..

att jag kunde flytta. Långt bort. Jag önskar verkligen att jag kunde komma bort från:

- All ljud som existerar i min vardag. Människor som pratar, TV:n som låter konstant, grannarnas vrål (och sexljud!), prat, telefoner.. Allt. Jag önskar att jag fick tystnad när jag ville ha det.
- Från min omgivning med falska människor. Jag har slutat bry mig om alla människor förutom min familj sedan länge men ändå tvingas jag stå ut med alla dessa människor varje dag. Jag äcklas av dem och vill bara bort.
- Dig. Du är den jag vill komma bort från. Du förstör bara mer och mer, skapar större klyftor mellan mig och dig. Men du ger mig spaden när jobbet är avklarat för du kan inte stå för att du frambringar problemen gång på gång. Du är ett barn och kommer alltid vara det. Du kommer aldrig växa upp.

Jag vill bara flytta, långt bort!



Speak up!


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0