Vill så mycket.

Man vill så mycket av livet. Det finns såååå mycket att se och uppleva! Jag vill. Jag vill se, känna, röra och uppleva. Jag vill ta mitt pick och pack och bara dra någonstans - flytta till ett annat land, resa runt i Europa och åka iväg till Latinamerika och se alla de vackra länder som finns där. Jag vill bara njuta av mitt liv.

Det känns inte som om jag gör det längre. Jag bara fortsätter att räkna dagar. Till vad, egentligen? Jag vill sluta räkna och bara leva i nuet. Jag vill så gärna bara kunna uppfylla någon dröm jag har haft. Bara en enda. Ge mig bara en bråkdelssekund av glädje, självförtroende och ära. Jag vill verkligen flyga min väg.


Speak up!
Valentina

Ja :)

Ja eller hur, ni måste ju komma o hälsa på!

2009-11-01 @ 16:15:57
URL: http://inow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0